Search
Close this search box.
Add Your Heading Text Here
115

გერმანიის სოფლის მეურნეობის ფედერალურმა სამინისტრომ იმ პროდუქციის რეკლამის აკრძალვა გადაწყვიტა, რომლის შემცველობაშიც დიდი რაოდენობით შაქარი, ცხიმი და მარილია. მიზანი – ბავშვების ჯანმრთელობაა (სამინისტროს შეფასებით, გერმანელი ბავშვების 15%-ს ზედმეტი წონა აწუხებს), წერს The Guardian.

არაჯანსაღი საკვების რეკლამის აკრძალვას პირველ რიგში ინტერნეტიდან დაიწყებენ: სოციალური ქსელებიდან და Youtube-დან. ასეთი საკვების შემცველი ვიდეოების ყურებას მხოლოდ 14 წელს გადაცილებული მაყურებელი შეძლებს.

რაც შეეხება ტელევიზიას, მავნე კვებას იქ მხოლოდ 23:00-დან 6:00 საათამდე დაუთმობენ დროს.

გარდა ამისა, აიკრძალება ტკბილეულისა და ფასტ-ფუდის გარე რეკლამა სკოლების, ბაღების და გასართობი მოედნების სიახლოვეს.
ევროპა ყველაფერს აკეთებს იმისთვის, რომ ბავშვებს კვებითი თვისებები შეუცვალოს. მაგალითად ვალენსიაში (ესპანეთი) ქუჩაში ნაყინის ნაცვლად ხილის გაყიდვა დაიწყეს.

გაზიარება
გაზიარება

კომენტარები

პოპულარული
ვალუტის კურსი
[wi_vault]
Add Your Heading Text Here
115
გაზიარება
გაზიარება

კომენტარები

პოპულარული
ვალუტის კურსი
[wi_vault]
Add Your Heading Text Here
115
გაზიარება
გაზიარება

კომენტარები

პოპულარული
ვალუტის კურსი
[wi_vault]
მსგავსი თემები
პოპულარული